Nu är mamma arg!
Fortfarande fungerar varken bredband eller telefon hos mamma och nu är hon riktigt arg! :cursing:
Bredbandsbolaget påstår att deras Ip-adress försvunnit och de påstår även att en tekniker varit ute och tittat men inte hittat något fel. Varje gång mamma och Hasse är i kontakt med bredbandsbolaget får de prata med någon ny människa på supporten som säger att de felsöker för fullt men inte hittar felet.
Frustrerande!
De har försökt att få prata med någon chef men icke! De har inte befogenheter att lämna över ärendet till cheferna, säger de på supporten!
Öhh?? Har man en mycket missnöjd kund på tråden som begär att få prata med en chef så lämnar man väl över ärendet!?
Nu tänker mamma och Hasse gå till pressen!
Det är INTE ok att bredbandsbolaget beter sig på det här viset! Mamma har varken telefon eller Internet och de gör inte ett dyft för att hjälpa dem!
Men de ska vackert betala räkningen därifrån iallafall!
När Hasse sa att han får inkomstbortfall eftersom han inte kan arbeta hemifrån, varken från Internet eller via telefon, så sa de att då skulle han ha skaffat ett företagsabbonemang!
Vilken hjälp va!? 😡
Jag håller fortfarande tummarna för att de snart ska vara ”online” igen, men just nu verkar det trögt!
Det finns inte ens någon på supporten som tänker kontakta dem när allt börjar fungera igen utan de är tvungna att själva stänga av modemet och kolla flera gånger varje dag.
Hjälp mig nu att hålla alla tummar!
/Dotter Saija
Tina
Det var en bra beskrivninng av Bredbandsbolaget det! Precis så är det…..plus att de då anteckar att man ringt många gånger och klagat och att man varit ”hysterisk” Jag bytte leverantör så fort min bindningstid gått ut!
Håller tummarna
Kram
Rajson
Hoppas Paula står på sig.På dom bara! Denlilla människan får INTE bli överkörd i det tysta:
Håller alla tummar!
Saija
Välkommen tillbaks mamma! Nu måste du ju skriva ett blogginlägg fort som tusan! 😀
Puss!
britten
ja nu förstår jag att mamma är arg ! jag håller tummarna llat jag kan…hälsa ,mamma
Gunvor
Heja heja..på dom bara!!!
Kicki i skogen
Ja vilket jävla krångel, och vilket bemötande.och sen ha mage och säga åt hasse att ta ett företagsabbonemang han är ju anställd.Ja var jag er skulle jag byta bolag så fort de börjar fungera igen.Ja jag förstår att du är förbannad.
Lycka Till
Kram Kicki
catharina
Men my god – jag hade varit fullkomligt vansinnig.. Vaddå försvunna IP-nummer!? Hoppas det löser sej!!
Anki
Frusterande = ja.
Fast de verkar helt galet att de svarar så där. Oh företagsabonnemang skulle de funka bättre…skratt =retande. De e ju samma sak fast dyrare.
Har själv så jag vet. Om jag blev behandlad så skulle jag nog ta ett steg längre….helt klart.
Oh betala räkningen behöver man inte när sakerna inte fungerare. De e bara att begära en kreditfaktura på den tiden om man inte själv orsakat avbrottet.
Kram Anki
Jenny Nodén
Jag har bredbandsbolaget både till TV, bredband och telefon. Har nästan aldrig varit problem. Fast när det är det så är supporten jätte duktiga tycker jag.
Inger Maryissa
Förstår mycket väl att mamma är arg.
Så ska ju inte internetoperatören behandla sina kunder.
Det är ju deras skyldighet att se till så det funkar.
Håller tummarna för att det fixar sig.