Jag hade igår bekymmer med att komma in på min sida. Det höll på ett tag och då blev jag frustrerad och gick från datorn ett tag. Senare var allt okej igen.
Men, ikväll när jag tänkte skriva i bloggen kunde jag inte komma in igen.
Nu valde jag att skriva…
Kantstött halvt antik, ringrostig finska som bott i Sverige mer än halva livet, före detta bankkamrer, krögare, hamburgervändare, lucknucka, numera skogsmulle som håller grytan puttrande, gärna med svamp och annat ätligt ur naturens skafferi, matte till hund och dammråttor, mamma, mormor, gammelfarmor/mormor