Fryslortar är vi allihopa…
Nu har värsta kylan släppt, och jag måste erkänna att jag inte längre tål kyla som går nerom 15 grader!
18 köldgrader hade vi när det var som kallast,…
Nu har värsta kylan släppt, och jag måste erkänna att jag inte längre tål kyla som går nerom 15 grader!
18 köldgrader hade vi när det var som kallast,…
Den här veckan börjar jag med en glad överraskning:
I brevlådan låg nämligen denna mössa! Jag har vunnit i en jultävling där man skulle räkna tomtar (på loftet?)
Självklart får jag…
Bloggen Flykten från verkligheten ger oss varannan söndag chansen att publicera ett litet smakprov ur en bok vi läser.
Där får du många spännande boktitlar att kika närmare på.
En…
Hos Annika hittade jag något hon kallar för bokbloggsjerka
Det hela går ut på att varje helg svara på en fråga hon ställer som gäller böcker och läsande.
Genom att länka…
Tema: foto
1/ Vad/vem har du flest bilder på i din mobil?
Mig själv! Bara selfien!
2/ När framkallade du sist bilder från en filmrulle?
…