En vit jul att vänta!
All tecken tyder nu på att snön som kommit stannar kvar över jul!
Ett alldeles lagom tjockt lager vit snö bäddar in hela orten i en härlig julkortsvy!
Jag tillät mig…
All tecken tyder nu på att snön som kommit stannar kvar över jul!
Ett alldeles lagom tjockt lager vit snö bäddar in hela orten i en härlig julkortsvy!
Jag tillät mig…
Tredje advent, men detta till trots blir det inte ett dugg juligt hos mig!
Börjar med ytterdörren hos dottern, inte mycket att tillägga va?
Mycket bra budskap!
Ett annat bra budskap! Mitt…
Bloggen Betraktelser ger oss varannan söndag chansen att publicera ett litet smakprov ur en bok vi läser.
Där får du många spännande boktitlar att kika närmare på.
Igår läste jag ut…
Tema: kantig
Jag fotade denna vecka mina två bidrag till temat på Falu lasarett
Konstutställningen i de långa sjukhuskorridorerna visade bland annat dessa tavlor som jag tyckte var kantiga med sina…
Nej det var verkligen ingen nöjestripp det här!
Men jag hade verkligen tur för jag fick lifta ända till Falun i tisdags och igår fick jag lift hem från Borlänge…
Hade…